Vi bruger cookies for at sikre du får den bedst mulige oplevelse på vores hjemmeside - skift indstillinger

    Søren Bechmann

    Søren Bechmann

    Bliv fan ?

    Direktør, forfatter og foredragsholder - Emnerne er blandt andet service, kunderejser og reklamationsstrategi.

    Søren Bechmann er derudover også forfatter til “Service er marketing”, der udkom i 2012, og blev en stor succes. Berlingske Tidende kaldte bogen: “…en af de vigtigste ledelsesbøger, som er skrevet på dansk”. Søren Bechmann har desuden skrevet fire bøger, inkl. den første danske bog om servicedesign – “Servicedesign” – der udkom i 2010. Den femte “Gør kunden god igen”, udkom i begyndelsen af 2014 og er en bog om strategisk og praktisk klagehåndtering. Senest har Søren færdiggjort bogen “Kunderejsen”, der omfatter den rejse som opstår alle de steder, hvor kunden interagerer med virksomheden, når der købes et produkt eller en serviceydelse.

    Søren Bechmann er grundlægger af og direktør i Service Design Institute, der med afsæt i servicedesign hjælper private og offentlige virksomheder med at skabe bedre serviceydelser på tværs af alle touchpoints – med henblik på at skabe kopiresistent differentiering. Fra 1983 og ca. 25 år frem var han kommunikationsrådgiver og forretningsudvikler i reklamebranchen; bl.a. i en årrække direktør og partner i et af Danmarks største reklamebureauer. Han har beklædt en række tillidsposter i ind- og udland. I dag sidder han i bestyrelsen i en IT-virksomhed og et rejsebureau.

    Billetter

    Beklager, vi har ikke nogen Søren Bechmann billetter på sale i øjeblikket.